Win een jaarabonnement van Columbus
Wegdromen over de mooiste vakanties, unieke plekjes en tropische bestemmingen... Het reismagazine van Columbus barst van de inspiratie en brengt je hoofd op hol. Het staat vol met schitterende foto's, goed geschreven reportages en praktische tips. Dus wegdromen én plannen én organiseren van je vakantie. In Columbus magazine wordt niet alleen geschreven over verre bestemmingen, maar in elk nummer komen er ook leuke stedentrips en bestemmingen in Europa aan de orde, met handige plattegrondjes en goede tips.
Zes keer per jaar inspiratie
Columbus is minimaal 164 pagina's dik en verschijnt zes keer per jaar. Als je meedoet met de winactie, dan maak je kans op een jaarabonnement. Dat betekent dat je elke twee maanden het magazine in je bus kan verwachten.
Columbus Reisplanner erbij!
Het houdt maar niet op! Want je als je wint krijg je niet alleen een jaarabonnement van het reismagazine, maar ook een Columbus Reisplanner. De Reisplanner staat vol met praktische en handige tips en weetjes die veel uitzoekwerk besparen. Is het bijvoorbeeld in de winter te koud voor een strandvakantie in Egypte? Wanneer kun je orkanen verwachten in de Cariben? Je hoeft het niet meer zelf uit te zoeken. Van alle landen in de wereld staan de beste reistijden beschreven, met temperatuur, neerslag en een advies handig in één overzicht.
Waarom eigenlijk een winactie?
Op 3 mei 2014 is Soetkees 6 maanden online! Even een korte cijfermatige evaluatie:
- In die 26 weken dat Soetkees online is, schreef ik 168 artikelen, dat komt neer op een gemiddeld aantal van ruim 6 artikelen per week.
- Er zijn inmiddels 631 volgers op Twitter
- Soetkees heeft ruim 1100 unieke bezoekers per maand.
- Er zijn 26.144 pagina's bekeken.
Daarnaast is het voorjaar aangebroken, ga ik bijna op vakantie en is het zo ontzettend leuk om anderen blij te maken. Redenen genoeg dus!
Hoe doe je mee?
- Like Soetkees op Facebook en/of volg Soetkees op Twitter en/of schrijf je in voor de nieuwsbrief. (kies zelf maar)
- Laat daarna in een reactie hieronder (of via de mail) weten dat je mee doet!
Tot wanneer kun je meedoen?
De actie loopt tot 13 mei 2014. Daarna maak ik de winnaar op de website, Facebook en Twitter bekend.